Det här är jag

Jag heter Elias Hemmilä och min ambition är inte att skriva ett blogginlägg i veckan. Jag skriver när jag känner för det. Jag kommer högst troligen skriva företrädesvis om anti-rasism, feminism, identitets- och fördelningspolitik och miljön. Och så fotboll och hockey.

fredag 25 april 2014

Should I stay or should I go?

Mulling it over.
Thinking about whether to stay or GTFO here.
When everything is set all you're left with is you and your thoughts. Every single though. A maddening shroud yet still, somehow, peace and quiet. Solitude.
Maybe I should just do it. And never look back. Get back to the roots.
Or at least get away from all of this. For a while. Gain some perspective.

The now-or-never-feeling is weird. But I guess it's weird for a reason.

It is literally now or never.

We'll see.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar